Biedronka rozszerza współpracę z PZPN

Sieć Biedronka i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę sponsorską pomiędzy nimi do 31 lipca 2026 roku. Sieć Biedronka jako Oficjalny Sponsor będzie wspierać zarówno pierwszą reprezentację Polski kobiet i mężczyzn, jak też kadry młodzieżowe od lat 15 do 21, pozostając również oficjalnym dostawcą świeżych warzyw i owoców dla reprezentacji. Marka Biedronka wspiera polską piłkę nieprzerwanie od 2010 roku i dzięki temu to najwierniejszy Oficjalny Sponsor reprezentacji.

Obecna umowa obejmie zarówno eliminacje do najbliższych mistrzostw Europy, których finały odbędą się w Niemczech, jak również eliminacje i turniej finałowy Mistrzostw Świata w 2026 roku, który zorganizują Kanada, Meksyk i USA.

– Jako największa organizacja sportowa chcemy grać z najlepszymi na rynku. Z Biedronką współpracujemy już od 12 lat. To pokazuje, że długofalowa kooperacja z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jest dla sponsorów bardzo cenna. My również cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku. Tym bardziej, że Biedronka wspiera cały polski futbol – od kadr młodzieżowych po seniorskie reprezentacje kobiet i mężczyzn. Razem możemy więcej – podkreśla Łukasz Wachowski, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

– Biedronka już od 12 lat wspiera drużynę będącą w sercu wszystkich Polaków, przeżywając wspólnie z naszymi klientami momenty największych emocji sportowych. Przedłużenie umowy jest naturalną konsekwencją doskonałej współpracy, jednak tym razem chcemy pójść o krok dalej i razem z naszym partnerem, PZPN, chcielibyśmy zaproponować wszystkim Polakom specjalną linię produktów, stworzoną wokół biało-czerwonych barw. Łączy nas nie tylko piłka, ale również misja promocji zdrowego stylu życia i odżywiania, tak ważnego dla nas wszystkich – dodaje Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka.

Dzięki nowej umowie federacja i Biedronka nawiążą współpracę w sprawie sprzedaży produktów licencyjnych PZPN w sklepach sieci Biedronka – zarówno tradycyjnych, jak i sklepie on-line Biedronka Home. Unikalnym elementem współpracy będą specjalne produkty spożywcze przygotowane wspólnie przez partnerów i oznaczone w sposób charakterystyczny dla marki Reprezentacji Polski. Asortyment, który pojawi się w sklepach sieci za kilka miesięcy, zostanie stworzony z myślą o osobach przywiązanych do zdrowego stylu życia.

Biedronka będzie posługiwać się tytułami „Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalny Dostawcy Warzyw i Owoców” w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową. W tym celu będzie się używać logotypu kompozytowego w działaniach marketingowych. Znak Biedronki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

Marka Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej mężczyzn nieprzerwanie od 2010 roku. Nowa umowa obejmie zarówno eliminacje do najbliższych mistrzostw Europy, które odbędą się w Niemczech, jak również kwalifikacje i turniej finałowy mistrzostw świata w 2026 roku. W 2025 roku odbędą się natomiast mistrzostwa Europy kobiet. Polska jest jednym z kandydatów do organizacji tego wydarzenia.


Biedronka – to należąca do Jeronimo Martins Polska, największa sieć detaliczna w Polsce, mająca (na koniec czwartego kwartału 2022 r.) 3395 placówek zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 27 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2022 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając blisko 80 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wartość inwestycji Grupy Jeronimo Martins w Polsce od 1995 r. to ponad 14 mld zł.