Ekologiczny kubek od Żabki

Sieć poszerza swoją ofertę o wielorazowy kubek, który klienci mogą już zakupić we wszystkich sklepach. Powstał on z myślą o środowisku naturalnym, ponieważ może zostać w pełni poddany recyklingowi. Klienci zyskają również możliwość większego wyboru wśród subskrypcji na kawę, a we własnym kubku zapłacą za nią o 1 zł mniej.

Żabka wprowadza do swojej działalności kolejne kroki w realizacji celów zidentyfikowanych w Strategii Odpowiedzialności Grupy Żabka. W ponad 9700 sklepach klienci mogą zakupić wielorazowy zielony kubek, który został wykonany z surowców pochodzenia naturalnego i drewna oznaczonego certyfikatem FSC. Jest więc bezpieczny dla środowiska ponieważ w pełni nadaje się do recyklingu. Sam kubek ma pojemność 400 ml i posiada podwójne ścianki, dzięki czemu utrzymuje przez dłuższy czas odpowiednią temperaturę napoju. Nadaje się również do mycia w zmywarce. Kubek jest zaprojektowany według żabkowego designu wraz z popularnymi hasłami. Klienci mogą go zakupić w każdym sklepie sieci, a jego cena wynosi 49,99 zł za sztukę. A w celu większej korzyści dla środowiska, a także oszczędności, Żabka wprowadziła promocję – z własnym kubkiem klient zapłaci za gorące napoje o 1 zł mniej.

Sieć sklepów przygotowała także nowość dotyczącą kawy, ponieważ rozszerza ofertę Kawonamentu. Od 30 sierpnia br. klienci mają możliwość skorzystania z opcji subskrypcji na kawę. Są trzy rodzaje abonamentu, a pierwszy z nich – Max, obejmuje 30 kaw, które można odebrać w Żabce w ciągu 30 dni za 59,99 zł. Opcja Midi to 15 kaw do odebrania w ciągu 30 dni za 39,99 zł. Natomiast za 19,99 zł klienci mogą zakupić pakiet Mini, który oferuje 7 kaw z możliwością odebrania ich w ciągu 10 dni. Subskrypcja na kawę pojawiła się w aplikacji sieci w pod koniec października ub.r. Sieć Żabka przygotowała te oferty na potrzeby miłośników kawy i swoich stałych klientów. Natomiast Kawonamenty Midi i Mini były skierowane dla osób oczekujących elastycznych rozwiązań. Obecnie wielu klientów korzysta z tej możliwości zakupu kawy. Warto wspomnieć, że ta oferowana klientom pochodzi z plantacji Bob-o-link, która produkuje jakościową kawę przy jednoczesnym zachowaniu  zasad zrównoważonego rozwoju w rolnictwie. Kawa opatrzona jest certyfikatem Rainforest Alliance więc klienci kupując produkty z tym oznaczeniem chronią środowisko naturalne, a także wspierają prawa i dobrostan rolników.

„Gorąca, aromatyczna, świeżo mielona kawa na wynos to jeden z kluczowych wyróżników oferty Żabki. Konsumenci doceniają jej smak, a także możliwość szybkiego i wygodnego zakupu. To właśnie z myślą o nich stale przygotowujemy nowe oferty. Tańsza kawa z własnym kubkiem czy „Kawonament” skradły serca naszych klientów. Mamy nadzieję, że równie chętnie sięgną oni także po #zielonykubek wielorazowy, zaprojektowany, by służyć jak najdłużej. W ten sposób chcemy zachęcić naszych klientów do wspierania kultury ponownego wykorzystywania przedmiotów i ograniczenia użycia tych jednorazowych. To prosty sposób na aktywne uczestnictwo w walce z zanieczyszczeniem środowiska i promocję cyrkularnych rozwiązań. Wspierając takie inicjatywy, jako konsumenci, możemy także przyczynić się do zmiany zachowań oraz wzrostu świadomości związanej z ochroną środowiska naturalnego” – podsumowała Joanna Kasowska, dyrektor jakości i standardów zarządzania żywnością w Żabka Polska.