Comarch pozyskał klienta w Indonezji na platformę Comarch FSM

Warszawa, 20.03.2024 (ISBnews) – Indonezyjska spółka PT Media Telekomunikasi Mandiri (MTM) podpisała umowę na wykorzystanie platformy Comarch Field Service Management (FSM), podał Comarch. To rozwiązanie w chmurze usprawni działania serwisowe w terenie oraz umożliwi efektywniejsze świadczenie usług dla firm telekomunikacyjnych w Indonezji.

“Nasza innowacyjna oferta została doceniona przez azjatyckie przedsiębiorstwa. Umacniamy naszą pozycję dzięki dostosowanemu portfolio produktów dla klientów z branży telekomunikacyjnej, które wspiera ich rozwój, innowacje i procesy operacyjne. Wdrożenie Comarch Field Service Management udowadnia, że nasze produkty można łatwo dostosować do potrzeb lokalnego rynku” – powiedział dyrektor działu rozwoju sprzedaży w regionach APAC & MEA w Comarch Paweł Workiewicz, cytowany w komunikacie.

MTM obsługuje infrastrukturę telekomunikacyjną głównych dostawców usług telekomunikacyjnych w całej Indonezji. Firma zatrudnia setki techników, którzy zarządzają ponad 300 000 łączy sieciowych oraz tysiącami urządzeń.

Comarch specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r.; spółka wchodzi w skład indeksu mWIG40. W 2022 r. miała 1,86 mld zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)