Space Fox Games zadebiutuje na NewConnect w poniedziałek

Warszawa, 08.11.2023 (ISBnews) – Space Fox Games zadebiutuje na NewConnect w poniedziałek, 13 listopada, jako 12. spółka w tym roku, podało studio. Do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect trafi 1 001 000 akcji serii A, stanowiących 100% kapitału zakładowego. Sama spółka wyceniana jest – jak podała – na ok. 6,9 mln zł.

“Decyzja o wejściu na giełdę była przede wszystkim motywowana wiarą w potencjał, który drzemie w naszej firmie. Space Fox Games od samego początku dążyło do tworzenia wyjątkowych doświadczeń w grach, opartych na pasji, kreatywności i zaangażowaniu naszych utalentowanych deweloperów. Dzięki temu udało nam się stworzyć kilka udanych produkcji, które zdobyły uznanie graczy. Obecnie mamy jasną wizję rozwoju i ambicje, aby kontynuować tworzenie ciekawych tytułów. Jesteśmy przekonani, że stając się spółką publiczną, otwieramy nowe drzwi do rozwoju, współpracy i dalszego inwestowania w nasze projekty” – powiedział prezes Space Fox Games Aleksander Korulski, cytowany w komunikacie.

Dotychczas Space Fox Games wydał 9 gier, a kolejne 3 są w trakcie produkcji: “Rin: The Last Child”, “Moon Road” oraz “Space Inn”. Obecnie przyjęta strategia zakłada produkcję dwóch gier jednocześnie i wydawanie przynajmniej jednego tytułu rocznie, podkreślono.

“Chcemy wydawać rocznie przynajmniej jedną grę, a na 2024 r. mamy już zaplanowane dwie premiery. W najbliższym czasie nie chcemy także rezygnować z naszej dodatkowej działalności, jaką jest bycie wykonawcą i podwykonawcą różnych projektów programistycznych i szkoleniowych. Niezwykle ważne w dzisiejszych czasach jest dla nas zabezpieczenie finansowe na kolejne produkcje oraz racjonalne dobieranie budżetów produkcyjnych do możliwości firmy. Mamy bardzo dobrą historię pozyskiwania dofinansowań – w tym roku jako jedyny polski deweloper uzyskaliśmy grant z Kreatywnej Europy, a w planach mamy już kolejne dotacje” – podsumował Korulski.

Space Fox Games rozpoczął swoją działalność w 2014 r. pod nazwą World Loom Games. Specjalizuje się produkcją gier indie z segmentu AA, których budżet oscyluje wokół 1,5-2,5 mln zł.

(ISBnews)