LPP: Marka Sinsay pojawi się we Włoszech – w grudniu br., w Grecji – w styczniu 2023 r.

Warszawa, 15.12.2022 (ISBnews) – LPP planuje debiut marki Sinsay we Włoszech w przyszłym tygodniu, a w Grecji – w styczniu, poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. W roku obrotowym 2023/2024 LPP chce otworzyć sklepy swojej flagowej marki Reserved w Wielkiej Brytanii, Niemczech i we Włoszech.

“Podtrzymujemy plany otwarć pierwszych naszych sklepów we Włoszech i w Grecji jeszcze w tym roku finansowym. We Włoszech marka Sinsay zadebiutuje w przyszłym tygodniu, a Grecji – jeszcze w styczniu otworzą się pierwsze salony Sinsaya” – powiedział Lutkiewicz podczas telekonferencji.

“Ale też myślimy o innych markach – tak że wracamy tutaj do koncepcji flagshipów. W przyszłym roku otworzymy w trzech krajach: a więc w Londynie – trzy sklepy marki Reserved; w Niemczech jeden – w Dusseldorfie jeden sklep marki Reserved; i też dwa sklepy marki Reserved we Włoszech, w Mediolanie. Chcemy bardziej wychodzić na rynki Europy Zachodniej, no zmieniamy naszą strategię, koncentrujemy się na innych destynacjach geograficznych” – dodał.

Debiut marki Reserved we Włoszech – w Mediolanie – przewidziany jest na III kw. r.obr. 2023/2024 (tj. sierpień – październik 2023 r.)

“Kolejne salony Reserved w Wielkiej Brytanii w Londynie (centra handlowe oraz Oxford Street): IV kw. 2023/2024. Nowy salon Reserved w Niemczech w Düsseldorf: IV kw. 2023/2024” – czytamy w prezentacji.

“Umowy są podpisane na okresy od 7 do 10 lat, ale z możliwością zerwania po krótszym okresie, tak że jest to dla nas umowa bezpieczniejsza. I poziomy czynszów, na których podpisaliśmy umowy są znacząco niższe od tych umów, które podpisaliśmy na wcześniejsze nasze flagshipy” – wskazał także wiceprezes.

Lutkiewicz zapowiedział też, że LPP nie planuje wejścia w r.obr. 2023/2024 na zupełnie nowy rynek zagraniczny.

Największy nominalny wzrost powierzchni w r.obr. 2023/2024 zakładany jest w następujących krajach poza Polską: Rumunia, Czechy, Chorwacja, Bułgaria, Finlandia, podano także w prezentacji.

Wzrost powierzchni w roku 2024 wynosi 23% dla zagranicy i 12% dla sklepów w Polsce.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

(ISBnews)