Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój sprzedaży przez Internet i rozszerza zakres tych usług o Częstochowę i okolice. To kolejny region, gdzie produkty zamówione na stronie dostarczane będą bezpośrednio do domów klientów
– Auchan w Polsce obecne jest na rynku e-grocery od ponad 10 lat. Ciągły wzrost zainteresowania zakupami przez Internet z dostawą do domu, obserwowany we wszystkich regionach, w których oferujemy tę usługę naszym klientom, inspiruje nas do rozwijania tej ścieżki zakupowej. Cieszymy się, że teraz także mieszkańcy Częstochowy i okolic będą mogli z niej korzystać – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/Klienta/Data/ Digital/IT Auchan Retail Polska.
To kolejny etap digitalizacji ścieżki zakupowej klienta w Auchan. Zamówienia przez stronę z dostawą do domu są już dostępne w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach (Górny Śląsk), Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Szczecinie, Lublinie, Rzeszowie, Toruniu i Bydgoszczy oraz w Białymstoku.
Nową usługą objętych będzie ponad 384 tys. klientów, mieszkańców Częstochowy i okolicznych gmin. Oferta produktowa obejmuje ponad 12.000 artykułów m.in. produkty świeże, również te na wagę – owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci, żywność dla zwierząt, kosmetyki, środki czystości i higieny osobistej, mały sprzęt elektroniczny. Produkty zamówione na stronie zakupy.auchan.pl dostarczane będą do domów klientów specjalistycznymi samochodami, które zapewniają utrzymanie ciągu chłodniczego.
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada też sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.