Tiffany rusza na podbój rynku NFT

Pixabay

Jedna z najbardziej znanych firm jubilerskich na świecie Tiffany & Co. puka do drzwi technologii opartych o blockchain. Proponuje nabycie tokenów NFTiff, które będą wymienialne na spersonalizowane wisiorki zawierające kamienie szlachetne i diamenty

Jak podaje Blockchain.com, Tiffany to kolejny z luksusowych domów mody, które próbują zdobyć przyczółek w świecie web3. Firma we współpracy z CryptoPunk wprowadza na rynek 250 tokenów o nazwie NFTiff. Ich sprzedaż rozpocznie się 5 sierpnia o godz. 10.00 amerykańskiego czasu wschodniego.

Cena jednego NFTiff to 30 ethereum. Obejmuje ona koszt NFT, spersonalizowanego wisiorka, łańcuszka, wysyłki oraz obsługi zlecenia. Każdy wisiorek będzie zawierał minimum 30 kamieni szlachetnych i diamentów z wygrawerowanym numerem wydania CryptoPunk. Wraz z fizycznym produktem właściciele otrzymają renderowany obraz (stworzony cyfrowo) breloka i certyfikat jego autentyczności.

Tiffany zdradziło, że projektując wisiorki wzięto pod uwagę 87 cech kamieni szlachetnych spośród 159 kolorów. Powstałe wisiorki staną się częścią kolekcji 10 000 CryptoPunk NFT i w swojej kolorystyce i odcieniach będą pasować do innych kamieni szlachetnych w serii.

O kampanii Tiffaniego po raz pierwszy zrobiło się głośno w kwietniu, kiedy to wiceprezes firmy Alexandre Arnault, zamienił swój token CryptoPunk o nr 3167 w spersonalizowany wisiorek.