W XV edycji PRCH Retail Awards nominowano 113 projektów; wyniki 14 listopada

Warszawa, 28.10.2024 (ISBnews) – Jury oceniające aplikacje zgłoszone do XV edycji konkursu PRCH Retail Awards nominowało 113 projektów do ostatecznej rywalizacji o złote i srebrne statuetki, podał organizator. Agencja ISBnews jest patronem medialnym tego wydarzenia.

“W XV edycji PRCH Retail Awards jury nominowało 113 projektów do ostatecznej rywalizacji o złote i srebrne statuetki. W tej edycji uznanie sędziów zyskały 72 aplikacje w kategoriach marketingowych i 41 projektów w kategoriach biznesowych. Laureatów poznamy już 14 listopada, podczas uroczystej Gali” – czytamy w komunikacie.

Z pełną listą nominowanych projektów, wraz z podziałem na kategorie można zapoznać się na stronie konkursu.

“Kategorie, które w tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards zyskały największe uznanie członków jury wskazują z jednej strony na wyraźne ożywienie branży, a z drugiej pokazują tematy, które są obecnie kluczowe dla rynku. Z kolei wysoki poziom zgłoszonych aplikacji jest potwierdzeniem jakości i prestiżu nagród PRCH Retail Awards, które są najważniejszymi wyróżnieniami w branży. Bardzo dziękuję członkom jury za czas poświęcony na rzetelną i merytoryczną ocenę, a aplikującym firmom za doskonałe projekty w XV edycji konkursu. Już dziś zapraszam do uczestnictwa w uroczystej Gali, która odbędzie się już 14 listopada 2024 r.” – powiedział dyrektor zarządzający PRCH Marcin Klammer, cytowany w komunikacie.

Projekty można było zgłaszać w kategoriach podzielonych na biznesowo-strategiczne oraz marketingowe. W grupie biznesowo-strategicznej jury nominowało 41 aplikacji, a najwięcej nominacji zyskały projekty w kategoriach: Przebudowa – Rozbudowa – Modernizacja, Osiągnięcia ESG oraz Rozwiązania dla obiektów handlowych. Z kolei w kategoriach marketingowych, gdzie nominowano 72 projekty, najczęściej uznanie jury zyskiwały aplikacje w kategoriach: Działania na rzecz lokalnej społeczności, Kampania wizerunkowa oraz Agencja Marketingowa – Eventowa – PR, wskazano w materiale.

Każda ze zgłoszonych aplikacji była oceniana według precyzyjnych kryteriów, za które przyznawane są punkty. By uzyskać nominację projekt musiał uzyskać ich określoną liczbę. Ostatecznie, spośród nominowanych projektów, jury może przyznać w każdej kategorii maksymalnie 1 złotą i 2 srebrne nagrody.

W XV edycji PRCH Retail Awards projekty konkursowe weryfikuje grono 27 członków jury, podzielonych na trzy grupy oceniające: kampanie marketingowe obiektów, działania biznesowe oraz jury strategiczne. Rolą tego ostatniego jest wskazanie laureatów nagród specjalnych jury, którzy zasługują na uznanie z uwagi na innowacyjne podejście i kreowanie trendów w branży, podano także.

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 członków. To wiodąca organizacja pozarządowa, działająca na rzecz rozwoju branży miejsc handlu i usług. Wspierająca i reprezentująca członków w środowisku biznesowym, politycznym i społecznym, w celu tworzenia nowoczesnych miejsc handlu, usług, kultury i unikatowych doświadczeń konsumenckich.

(ISBnews)