MediaMarkt Polska i Uber Direct wprowadziły usługę dostawy e-zamówień w czasie do 90 minut

Warszawa, 09.10.2024 (ISBnews) – MediaMarkt Polska we współpracy z Uber Direct wprowadziły usługę dostawy zamówień internetowych w czasie krótszym niż 90 minut, podały spółki. Usługa ta stanowi odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów dotyczące szybkości i wygody zakupów online.

“Uber Direct to zdecydowanie przełomowa usługa na polskim rynku. Dotychczas nie było możliwości zamówienia elektroniki z dostawą w kilkadziesiąt minut. To zmienia całkowicie podejście do zakupów w sieci. Cieszymy się, że jako pierwsi możemy zaproponować klientom, ale też sklepom internetowym z elektroniką takie rozwiązanie” – powiedział odpowiedzialny za projekt new verticals lead Uber Eats Polska Krzysztof Witkowski, cytowany w komunikacie. 

Czas realizacji zamówienia wraz z dostawą wynosi do 90 minut. Usługa obejmuje większość sklepów MediaMarkt, a maksymalna odległość dostawy wynosi 8 km od najbliższego sklepu. Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego mediamarkt.pl lub aplikacji do 2 godzin przed zamknięciem sklepów stacjonarnych. Dostawą są objęte produkty małogabarytowe, o wadze do 15 kg, wskazano również.

“Wprowadzając tę rewolucyjną usługę, MediaMarkt po raz kolejny udowadnia, że jest liderem w dziedzinie budowania pozytywnych doświadczeń zakupowych w branży elektroniki użytkowej. Naszym celem jest zapewnienie klientom nie tylko szerokiego wyboru produktów, ale także niezrównanej wygody zakupów” – dodała CEO MediaMarkt Polska Snjezana Bandner.

Uber Direct to usługa, która pozwala dużym markom i przedsiębiorcom posiadającym swój kanał sprzedaży na połączenie się z rozbudowaną siecią logistyczną Uber Eats i realizowanie błyskawicznych dostaw w czasie rzeczywistym.

MediaMarktSaturn Retail Group jest wiodącą europejską firmą zajmującą się sprzedażą detaliczną elektroniki użytkowej i powiązanych usług. Firma obejmuje marki MediaMarkt i Saturn, które kompleksowo łączą około 1000 sklepów stacjonarnych w 11 krajach europejskich z platformami sprzedaży online, zajmując pozycję rynkową 1 lub 2 w dziewięciu krajach europejskich.

(ISBnews)