Amica nie wyklucza akwizycji w obszarze dystrybucji

Warszawa, 27.09.2024 (ISBnews) – Grupa Amica nie wyklucza akwizycji, ale raczej w obszarze dystrybucji niż produkcji, poinformował prezes Jacek Rutkowski.

“Inwestycje [w nowej strategii] będziemy realizowali tym razem nie w mury, a bardziej w produkty czy marki. Natomiast jeżeli pojawią się okazje akwizycyjne, ale bardziej w dystrybucji, to też będziemy je oczywiście uwzględniać” – powiedział Rutkowski podczas konferencji prasowej.

Zastrzegł, że inwestycje w środki trwałe zostaną mocno ograniczone, bo grupa nie ma obecnie potrzeb rozbudowy mocy produkcyjnych.

“Sporo będzie nas kosztować na przykład digitalizacja” – dodał Rutkowski.

Amica jest producentem sprzętu AGD, notowanym na warszawskiej giełdzie od 1997 r. W 2023 r. miała 2,84 mld zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)