Kruk w nowej strategii postawi na rozwój technologiczny, w tym m.in. hiperpersonalizację

Warszawa, 28.08.2024 (ISBnews) – Kruk zaprezentuje pod koniec tego roku nową strategię, której kluczowym elementem będzie rozwój technologiczny firmy, zapowiedział prezes Piotr Krupa.

“Najważniejszy proces, jaki obecnie realizujemy, to rozwój technologiczny. Pod koniec roku zaprezentujemy naszą nową startegię. Zobaczycie tam bardzo duży komponent przemiany technologicznej” – powiedział Krupa podczas telekonferencji z dziennikarzami.

“Technologia będzie kluczowym elementem strategicznego rozwoju Kruka” –  podkreślił.

Jak wyjaśnił, priorytetem spółki jest wdrożenie nowego systemu operacyjnego, który zawiera trzy podstawowe składniki. Pierwszym jest koncentracja na lead time.

“Chcielibyśmy skrócić lead time o jakieś 20%. Będziemy funkcjonować poprzez te same działania, tylko wykonywane w szybszych sekwencjach” – powiedział Krupa.

Drugim filarem będzie hiperpersonalizacja.

“Dziś mamy 12 mln klientów. Spodziewamy się, że w ciągu 5-6 lat będziemy mieli 20 mln klientów. Chcielibyśmy poprawić komunikację i spersonalizować przekaz do każdego z tych klientów” – wskazał prezes.

“Trzeci element to self-service. Chodzi o to, żeby nasi klienci bez kontaktu z nami sami obsługiwali swój dług. Globalnie 36% ugód zawartych przez Kruka to ugody zawarte bez udziału naszych doradców” – powiedział także.

Kruk jest największą firmą zarządzającą wierzytelnościami w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2011 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.

(ISBnews)