11 bit studios chce wprowadzić dodatki do mechaniki gry ‘Frostpunk 2’, ulepszone UI i UX

Warszawa, 27.06.2024 (ISBnews) – Dzięki przesunięciu premiery gry “Frostpunk 2” na 20 września br., 11 bit studios chce zaimplementować w niej m.in. nowe dodatki do mechaniki, ulepszony interfejs użytkownika (UI) i UX, poinformował prezes Przemysław Marszał.

Spółka podała dziś, że “Frostpunk 2” w wersji na komputery PC trafi do sprzedaży 20 września br. Wcześniej spółka zapowiadała premierę na 25 lipca br.

“Analiza tysięcy ankiet, zebranych po tym, jak w kwietniu udostępniliśmy wersję Beta, stanowiącą zaledwie wycinek pełnej, stale rozrastającej się produkcji, pomogła nam ustawić priorytety na długiej liście rzeczy, które planowaliśmy dodać do gry. Jednocześnie zdaliśmy sobie sprawę, że aby zrobić to dobrze – i oddać w ręce graczy produkcję najwyższej jakości – potrzebujemy więcej czasu na dokończenie prac nad ‘Frostpunkiem 2’. Zdecydowaliśmy, że zaadresujemy te uwagi już w wersji premierowej ‘Frostpunka 2’, a nie dopiero w popremierowych patchach do gry. To oznacza jednak, że potrzebujemy kilku dodatkowych tygodni na dokończenie produkcji” – powiedział Marszał, cytowany w komunikacie.

“Zdradza, że lista ulepszeń, które zostaną zaimplementowane we ‘Frostpunku 2’ obejmuje m.in. nowe dodatki do mechaniki gry, ulepszony interfejs użytkownika i UX oraz szereg innych” – napisano w komunikacie.

11 bit studios działa na rynku gier od 2010 roku. Jest producentem multiplatformowych gier komputerowych. Spółka ma na koncie takie tytuły, jak: “Anomaly”, “This War of Mine” i “Frostpunk”. Prowadzi też program wydawniczy 11 bit publishing, w ramach którego wydała m.in. “Moonlighter” i “Children of Morta”. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w 2015 r.

(ISBnews)