Strategia Fabrity na 2024-2026 to CAGR przychodów: 12-20%, rentowność EBIT: 10-12,5%

Warszawa, 11.06.2024 (ISBnews) – Kluczowe założenia strategii Grupy Fabrity Holding na lata 2024-2026 to m.in. dynamika przychodów (CAGR) na poziomie 12-20% w okresie 2024-2026 (w zależności od powodzenia projektów M&A) oraz rentowność EBIT w wysokości 10-12,5%, podała spółka.

“Kluczowym obszarem działalności pozostaje inżynieria oprogramowania: oprogramowanie na zamówienie, rozwiązania typu data engineering i business intelligence oraz rozwiązania oparte na AI i blockchain. Usługi związane z projektowaniem cyfrowych produktów i usług łączą w sobie specyficzne doradztwo dla e-commerce i usług finansowych, badania, analitykę oraz projektowanie użyteczności aplikacji mobilnych i portali WWW. Partnerstwo wiodących dostawców platform low-code i rozwój własnej platformy tego typu – Fastive” – czytamy w komunikacie.

“Cele strategii będą realizowane głównie poprzez: inwestycje w sprzedaż i marketing prowadzące do pozyskiwania nowych klientów w kluczowych branżach, inwestycje M&A w nowe spółki w Polsce lub na kluczowych rynkach, inwestycje zwiększające skuteczność dotarcia do nowych klientów poza Polską, organiczny rozwój współpracy z obecnymi klientami, również na nowych rynkach i w nowych dywizjach biznesowych, cross-selling do obecnej bazy klientów na podstawie oferty i kompetencji nowych spółek” – czytamy dalej.

Kluczowe rynki: Polska, region DACH, inne kraje Europy Zachodniej. Fabrity planuje wzrost sprzedaży głównie poza Polską, wymieniono także.

Zatrudnienie w perspektywie do końca 2026 roku może osiągnąć do 450-500 osób, zapowiedziano dalej.

Grupa Fabrity (do sierpnia 2023 roku Grupa K2) dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi z obszarów software engineering, jak również usługi transformacji cyfrowej. Grupa zawiera spółkę holdingową oraz trzy jednostki biznesowe. Spółka jest notowana na GPW od 2008 r.

(ISBnews)