Przegląd informacji ze spółek

Huuuge, Inc. miał 62,7 mln USD szacunkowych skonsolidowanych przychodów bez uwzględnienia wpływu rozpoznawania przychodów w czasie (płatności) w IV kwartale 2024 r., co stanowi spadek o ok. 12% r/r oraz wzrost o ok. 7% kw/kw, podała spółka.

Przychody ze sprzedaży Grupy BoomBit wyniosły łącznie 18,52 mln zł w grudniu br., co oznacza wzrost o 1,2% m/m, podała spółka. Łączna liczba pobrań gier grupy wyniosła 15,3 mln.

PolTREG uzyskał warunkową decyzję Japońskiego Urzędu Patentowego o przyznaniu patentu dla wynalazku pt. “Intrathecal administration of T regulatory cells in the treatment of multiple sclerosis” (Dokanałowe podanie komórek T-regulatorowych w leczeniu stwardnienia rozsianego), podała spółka. Warunkiem przyznania patentu jest uiszczenie przez spółkę opłaty administracyjnej, co spółka zamierza dokonać w wyznaczonym terminie.

Victoria Dom zdecydowała o emisji 50 tys. obligacji serii P2024A o wartości 1 tys. zł każda o łącznej wartości 50 mln zł, podała spółka. Oprocentowanie Obligacji jest zmienne, a jego wysokość zostanie ustalona na poziomie WIBOR 6M powiększonego o stałą marżę w wysokości 4,80%.

Kruk zaprezentuje strategie grupy na lata 2025-2029 w piątek, 17 stycznia 2025 roku, podała spółka w zaproszeniu na konferencję poświęconą strategii.

Scope Fluidics otrzymał wyniki programu Early Acess (EAP), które wskazują na odpowiednią dojrzałość systemu Bacteromic do wdrożenia na rynek na szerszą skalę, podała spółka.

Scope Fluidics pozytywnie ocenia wyniki PoC (ang. Proof of Concept) dla pierwszej fazy prac nad oprogramowaniem do szybkiej detekcji wzrostu bakterii i oznaczania poziomu antybiotykowrażliwości bakterii, podała spółka. Uzyskane wyniki potwierdzają posiadanie przez zespół Scope Fluidics oraz Bacteromic kompetencji do stworzenia poszukiwanych na rynku paneli do oznaczania antybiotykowrażliwości bakterii w czasie jednej zmiany pracy laboratorium, tj. w czasie krótszym niż 8 godzin.

CI Games planuje wydanie zwiastuna zapowiadającego Projekt 3 (kolejną odsłonę gry “Lords of the Fallen”) w 2025 r., co rozpocznie kampanię marketingową tytułu. Jego budżet będzie znacznie niższy niż “Lords of the Fallen 2023”, poinformował global marketing director Ryan Hill.

Creotech Instruments liczy na pozyskanie kontraktu na projekt Camila dla Europejskiej Agencji Kosmicznej (ESA). Jego rozstrzygnięcia oczekuje na koniec I kwartału br., poinformował prezes Grzegorz Brona.

Archicom wprowadził do sprzedaży 129 mieszkań w ramach ostatniego etapu inwestycji Browary Wrocławskie, podała spółka. Archicom oferuje lokale posiadające od jednego do czterech pokoi o metrażach od 29 do 84 m2. Browary Wrocławskie to zrewitalizowany przez Archicom poprzemysłowy kompleks połączony z infrastrukturą rekreacyjną w otoczeniu Odry. Od startu inwestycji, przez 7 ostatnich lat, deweloper oddał w jej ramach do użytku 11 budynków i blisko 1000 mieszkań.

Creotech Instruments ocenia, że szacunkowe ubiegłoroczne koszty działalności rzędu 50 mln zł będą powielane w kolejnych latach z naddatkiem wynikającym z planowanych nowych zatrudnień do 40 specjalistów plus z ewentualnych większych zakupów w ramach np. dużych komponentów satelitarnych, które będą umieszczane w systemach Mikroglob, poinformował prezes Grzegorz Brona.

Creotech Instruments prowadzi rozmowy w sprawie gwarancji dla potencjalnej zaliczki na 50 mln zł na realizację projektu Mikroglob, obok potencjalnej emisji akcji. Decyzja o ostatecznym sposobie finansowania projektu zapadnie w najbliższych tygodniach, poinformował prezes Grzegorz Brona. Nie wyklucza też miksu tych dwóch możliwości.

Answear.com odnotował 525,6 mln zł mln zł przychodów ze sprzedaży według sprawozdawczości MSSF w IV kw. 2024 r., co oznacza wzrost o 22,1% r/r, podała spółka, prezentując wstępne dane. W IV kw. sprzedaż online wzrosła o 23,6% r/r do 546,3 mln zł.

Orange Polska opracował i wdrożył wykorzystujący sztuczną inteligencję system zarządzania Customer Value Management (CVM), poinformował ISBtech dyrektor zarządzania wartością klienta B2C Orange Polska Marek Grabowski. Model CVM z Polski ma duży potencjał do wdrożenia w innych regionach Orange. Szczególnie zaawansowane są programy w Rumunii, Słowacji i Belgii.

(ISBnews)