Tkaczyk, LOTTE Wedel: W swoich produktach odpowiadamy na potrzeby konsumenckie pokolenia Z

https://www.youtube.com/v/1a3nGPvyVAg?version=3

Według Mintela, ponad połowa polskich konsumentów słodyczy czekoladowych, czyli naszej branży, w swoich wyborach kieruje się przede wszystkim unikalnym smakiem i to on decyduje o tym, czy konsumenci chcą spróbować nowości na rynku. I gdybym miała wskazać jeden smak, który królował w roku 2024, to byłaby to zdecydowanie pistacja, która rosła w siłę już od dwóch lat, a w ubiegłym miała swoje momentum, co zresztą widzieliśmy na różnych social mediach – powiedziała Marta Tkaczyk, koordynator badań rynku, LOTTE Wedel w rozmowie z ISBnews.TV.
—————–
rozmawiała: Dominika Ostrowska
video: Borys Skrzyński
—————–
👉👉👉 Więcej informacji w serwisie ISBnews.TV
www.isbnews.tv/
www.linkedin.com/company/14790666/admin/
www.facebook.com/ISBnews-Informac…-547016962005593
twitter.com/AgencjaISB