Warszawa, 07.04.2025 (ISBnews) – Sieć Biedronka weszła na rynek kosmetyczny i w ramach swojej marki własnej NIUQI – kojarzonej z kosmetykami do makijażu i paznokci – wprowadziła 9 produktów nowej linii do włosów, podała spółka.
Nowa linia składa się z trzech produktów: szamponu, odżywki i maski, z których każdy występuje w trzech wariantach, podano.
“Biedronka systematycznie rozszerza swój asortyment, odpowiadając na potrzeby klientów. Tym razem odpowiadamy na trend świadomej pielęgnacji włosów w oparciu o równowagę PEH, oferując nową linię kosmetyków w ramach lubianej przez klientów marki NIUQI. Mamy nadzieję, że wraz z rozpoczęciem wiosny i pożegnaniem sezonu na zimowe czapki nasze produkty zyskają uznanie wśród klientów zainteresowanych przywróceniem równowagi swoim włosom, którzy docenią wysokiej jakości produkty w bardzo atrakcyjnej cenie” – powiedziała odpowiedzialna za kategorię kosmetyków w markach własnych w sieci Biedronka Paulina Kmita, cytowana w komunikacie.
Na koniec ub.r. sieć Biedronka liczyła 3 730 placówek.
(ISBnews)