Warszawa, 20.03.2025 (ISBnews) – Gamivo odnotowało 2,8 mln zł skorygowanego zysku netto w IV kw. 2024 r., a wynik EBITDA wyniósł 2,9 mln zł, podała spółka. Przychody w tym okresie wyniosły 5,6 mln zł. W całym 2024 roku przychody Grupy Gamivo osiągnęły 17,2 mln zł, zysk netto 5,5 mln zł, a wskaźnik EBITDA wzrósł o ponad 20% r/r, osiągając 7,4 mln zł.
“Każdy kwartał 2024 roku odkrywał przed nami nowy potencjał. Był to bardzo aktywny okres, który zaowocował nowymi produktami i kategoriami. Gamivo to dziś platforma, która oferuje coraz szerszą bazę produktów. Oczywiście rdzeniem pozostają gry wideo, ale oprócz nich klienci mogą sięgnąć także po wprowadzone niedawno doładowania w tytułach mobilnych. Urozmaicanie oferty pomaga przyciągać użytkowników, których liczba na koniec 2024 roku osiągnęła blisko 5,95 mln osób” – powiedział prezes Mateusz Śmieżewski, cytowany w komunikacie.
Spółka podkreśliła, że realizowana strategia widoczna jest także w wynikach finansowych.
“Warto wskazać, że wyższe przychody w IV kwartale wynikają z rozliczenia długoterminowych projektów IT realizowanych w trakcie 2024 roku. Zgodnie z harmonogramem ich zakończenie i finalne rozliczenie nastąpiło właśnie w ostatnim kwartale, co istotnie wpłynęło na wyniki za ten okres” – dodał członek zarządu Tomasz Lewandowski.
W całym 2024 roku spółka wypracowała 17,2 mln zł przychodów, zysk netto wyniósł 5,5 mln zł, a wynik EBITDA wzrósł o 20% r/r i osiągnął 7,4 mln zł. Spółka we wrześniu wprowadziła nową kategorię przeznaczoną na rynek mobilny. Przygotowała także rozwiązania ułatwiające dalsze urozmaicanie portfolio produktowego.
“Dywersyfikujemy działalność platformy, co pozwala nam na zwiększenie grupy klientów docelowych. Wdrażanie nowych typów produktów jest istotne w kontekście rozszerzania działalności i otwarcia na kolejne branże oraz rynki. Ta strategia przynosi dobre rezultaty, więc chcemy konsekwentnie rozwijać serwis w tym kierunku” – zakończył członek zarządu Bartłomiej Skarbiński.
Gamivo jest właścicielem Gamivo.com, czyli platformy z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2021 r.
(ISBnews)