Intermarche wprowadziła nową markę własną – Top Budget

SEG 2025

Warszawa, 17.03.2025 (ISBnews) – Sieć Intermarché wprowadziła 10 marca nową markę własną – Top Budget, podała spółka. Asortyment obejmuje ponad 40 produktów, w tym artykuły spożywcze, napoje, chemię gospodarczą oraz artykuły dla zwierząt.

Wprowadzenie nowej marki własnej jest istotnym elementem strategii Intermarché, której celem jest umocnienie pozycji sieci jako miejsca oferującego produkty wysokiej jakości w przystępnych cenach. Top Budget to jednocześnie uzupełnienie m. in. dla strategicznej i podstawowej marki parasolowej Intermarché, czyli O la la!. Jest także istotnym narzędziem przyciągającym nowych klientów, dla których cena odgrywa kluczową rolę w decyzjach zakupowych, podano.

“Top Budget to nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów. Wiemy, jak istotne dla klientów Intermarché jest znalezienie produktów dobrej jakości w możliwie najniższej cenie. Nowa marka to przejaw naszej dbałości o naszych klientów oraz wzmocnienie konkurencyjności. Liczymy, że konsumenci dostrzegą nasze starania i Top Budget znajdzie swoje grono licznych odbiorców” – powiedział Dyrektor Generalny Intermarche Paweł Wardziński, cytowany w komunikacie.

Spółka podała też, powołując się na badania NielsenIQ Retail Measurement Service MAT, że 95% konsumentów zmodyfikowało swoje zwyczaje zakupowe, kierując się chęcią oszczędzania. Ponad 60% klientów aktywnie poszukuje promocji i najniższych cen, a co trzeci konsument jest skłonny zmienić sklep, jeśli znajdzie bardziej konkurencyjną ofertę.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche oraz supermarketami typu “dom i ogród” Bricomarche. W 2024 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,93 mld zł. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. 

(ISBnews)