Warszawa, 28.02.2025 (ISBnews) – Dino Polska planuje wzrost liczby otwarć nowych sklepów o wysokich kilkanaście procent w 2025 r., podała spółka.
“Dino Polska pozostaje optymistycznie nastawiona co do możliwości dalszego dynamicznego rozwoju sieci. Zgodnie z planami spółki, liczba otwarć nowych sklepów Dino będzie się dalej zwiększać i w 2025 r. powinna wynieść wysokich kilkanaście procent więcej niż w 2024 r.” – czytamy w raporcie.
W IV kwartale 2024 r. sieć Dino uruchomiła 116 nowych marketów, co oznacza wzrost o 75,8% w stosunku do IV kw. 2023 r. W całym 2024 r. otwarte zostały 283 sklepy, o 13,2% więcej niż rok wcześniej i trochę więcej niż spółka zakładała na początku minionego roku. Na koniec 2024 r. w Polsce funkcjonowało 2 688 sklepów z logiem Dino, podano także.
Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
(ISBnews)