Warszawa, 08.01.2025 (ISBnews) – CI Games planuje wydanie zwiastuna zapowiadającego Projekt 3 (kolejną odsłonę gry “Lords of the Fallen”) w 2025 r., co rozpocznie kampanię marketingową tytułu. Jego budżet będzie znacznie niższy niż “Lords of the Fallen 2023”, poinformował global marketing director Ryan Hill.
“Obecny plan zakłada wydanie zwiastuna zapowiadającego Projekt 3 w pewnym momencie w 2025 r., rozpoczynając zwięzłą i opłacalną kampanię marketingową, zaprojektowaną w celu zwiększenia i podtrzymania zainteresowania aż do premiery. Obecnie rozważamy najlepszą okazję do debiutu, aby uzyskać maksymalny efekt” – napisał Hill podczas czatu Strefy Inwestorów.
Budżet marketingowy dla Projektu 3 będzie znacznie niższy niż budżet dla “Lords of the Fallen 2023”, zaznaczył dyrektor.
“Zdecydowaliśmy się na to dzięki silnej globalnej znajomości IP, istniejącej już społeczności i rozległym wnioskom z ostatniej kampanii. Silny branding z wysokiej jakości działaniami na najważniejszych wydarzeniach branżowych ponownie będzie podstawą kampanii, po zaobserwowaniu skuteczności poprzedniej kampanii. Dodatkowo wczesna i stała weryfikacja ze strony kluczowych influencerów w zakresie ulepszeń następnej gry będzie integralną częścią odbudowy zaufania graczy poza główną społecznością” – dodał Hill.
SVP Development CI Games Tom O’Connor dodał, że w 2025 r. kluczowe będzie dalsze maksymalizowanie sprzedaży “Lords of the Fallen 2023”, wraz z obniżkami cen, i ciągłe wydawanie znaczących aktualizacji w odpowiedzi na opinie graczy i zewnętrzne testy użytkowników.
“Jeśli chodzi o nasze tytuły w fazie rozwoju – Projekt 3, kolejna odsłona serii ‘Lords of the Fallen’, jest w pełnej produkcji. W tym roku przeprowadzimy szeroko zakrojone testy graczy, aby zapewnić wysoką jakość i zmaksymalizować potencjał gier. Zarówno SGW Evolved, jak i Project H są w fazie przedprodukcyjnej i zbliżamy się do wizji tych tytułów, a więcej szczegółów podamy w późniejszym terminie” – dodał O’Connor.
CEO CI Games Marek Tymiński wskazał ponadto, że spółka zabezpiecza finansowanie na co najmniej rok.
“Jeśli będziemy potrzebować więcej gotówki, bank jest otwarty na dyskusję o drugiej transzy finansowania. Zawarliśmy dobrą umowę z Epic, w przyszłości możemy zawrzeć więcej umów wydawniczych/współwydawniczych o innej strukturze, jeśli uznamy, że będzie to najlepszy interes dla firmy. W pełni przejęliśmy United Label, który jest teraz w całości własnością CI Games. Podpisaliśmy umowę na trzy nowe tytuły dla United Label, odkąd objąłem stanowisko CEO UL. Mamy dalsze plany dla tej spółki. Wciąż szukamy nowych tytułów i jesteśmy bardzo selektywni” – wymienił Tymiński.
Dodał, że nie jest rozważana obecnie emisja akcji.
CI Games SE to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive); wchodzi w skład indeksu mWIG40.
(ISBnews)