Trendy konsumenckie, na które wpływa sztuczna inteligencja widzimy szczególnie w dwóch obszarach. Pierwszy dotyczy e-commerce’u oraz ilości danych, jakie czerpiemy z transakcji komercyjnych, czy też ruchu użytkowników i danych o tym ruchu. Drugi jest dla nas szczególnie interesujący, ponieważ dotyczy wykorzystywania danych po to, żeby dostarczyć odbiorcom najlepszą usługę płatniczą, która jest dostosowana do ich potrzeb, preferencji oraz oczekiwań – powiedział Marcin Czeczot, Product Hub Leader Ads w Autopay w rozmowie z ISBnews.TV podczas XX. Kongresu Consumer Finance w Warszawie. Agencja ISBnews była patronem medialnym wydarzenia.
—————–
rozmawiała: Dominika Ostrowska
video: Borys Skrzyński
—————–
👉👉👉 Więcej informacji w serwisie ISBnews.TV
www.isbnews.tv/
www.linkedin.com/company/14790666/admin/
www.facebook.com/ISBnews-Informac…-547016962005593
twitter.com/AgencjaISB
Czeczot, AutoPay: Sztuczna inteligencja znacznie wpływa na trendy konsumenckie
https://www.youtube.com/v/tWIpSv5v5uY?version=3