Render Cube miało 1,37 mln zł zysku netto, 2,89 mln zł zysku EBITDA w III kw. 2024 r.

Warszawa, 02.12.2024 (ISBnews) – Render Cube odnotowało 1,37 mln zł jednostkowego zysku netto w III kw. 2024 r. wobec 0,77 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.

Zysk operacyjny wyniósł 1,9 mln zł wobec 0,94 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 2,89 mln zł wobec 1,53 mln zł zysku rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 3,76 mln zł w III kw. 2024 r. wobec 1,98 mln zł rok wcześniej.

“Na dobre wyniki spółki w III kwartale br. istotny wpływ miała popularność flagowego tytułu ‘Medieval Dynasty’, w szczególności wprowadzenie trybu Co-Op oraz nowych aktualizacji, które znacząco zwiększyły zaangażowanie graczy. Na koniec września br. Render Cube dysponowało solidną pozycją gotówkową, co pozwala na dalsze prace nad ekspansją tytułu na nowe grupy graczy, dalszy rozwój flagowego tytułu i produkcję nowej gry” – czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.

Render Cube dysponowało kwotą 24 mln zł w środkach pieniężnych, przy braku zobowiązań oprocentowanych.

“Za nami bardzo dobry kwartał. Zaangażowana społeczność, coraz silniejsza pozycja ‘Medieval Dynasty’ wśród graczy, a także szereg skutecznych działań marketingowych i wyprzedażowych to kluczowe wydarzenia, które pozwoliły nam wypracować solidne wyniki finansowe. Najbardziej cieszy nas prawie 80-proc. wzrost zysku netto. To głównie zasługa trybu Co-Op, który, tak jak oczekiwaliśmy, zachęcił użytkowników do ponownej rozgrywki w świecie ‘Medieval Dynasty’, a także przyciągnął zupełnie nowych odbiorców naszego Uniwersum. Rozwój gry przez kolejne aktualizacje to strategia, która skutecznie działa, dlatego będziemy ją kontynuować” – skomentował prezes Damian Szymański, cytowany w komunikacie.

W I-III kw. 2024 r. spółka miała 4,32 mln zł jednostkowego zysku netto wobec 3,96 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 12,07 mln zł w porównaniu z 8,88 mln zł rok wcześniej.

“Z optymizmem patrzymy w przyszłość. Obserwujemy rosnące zainteresowanie nowymi technologiami, takimi jak VR i AI, które zmieniają oblicze rozrywki cyfrowej. Coraz większa liczba graczy, rozwój platform streamingowych oraz rosnące zaangażowanie społeczności gamingowej to tylko niektóre z trendów, które napawają nas entuzjazmem. Wierzymy, że nadchodzący rok przyniesie jeszcze więcej innowacji, a dynamiczny rynek otworzy nowe możliwości zarówno dla twórców, jak i odbiorców” – dodał prezes.

Render Cube, oprócz rozwijania “Medieval Dynasty”, pracuje nad nową grą, która znajduje się w fazie koncepcyjnej.

“Początek jej właściwego developmentu zaplanowano na przyszły rok. Wstępne informacje sugerują, że nowy tytuł będzie zawierał elementy RPG i prawdopodobnie tryb multiplayer, co może ponownie przyciągnąć szeroką grupę odbiorców” – czytamy też w komunikacie.

Render Cube to łódzkie studio deweloperskie założone w 2012 r. W ostatnich latach spółka skupia się na produkcji własnych tytułów, wydawanych na platformach PC. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect w 2021 r., a w 2024 r. przeniosła notowania na rynek główny GPW.

(ISBnews)