Warszawa, 02.12.2024 (ISBnews) – FlixBus nawiązał współpracę z Pocztą Polską, dzięki której bilety na połączenia autobusowe przewoźnika będzie można nabyć w ponad 440 placówkach Poczty, podał FlixBus.
“Współpraca z Pocztą Polską wynika z naszego przekonania, że mobilność powinna być dostępna dla każdego. Dzięki tej współpracy osoby, które wolą bezpośredni kontakt podczas zakupu, mogą w prosty sposób nabyć bilety w swojej lokalnej placówce pocztowej. Rozbudowana sieć placówek Poczty Polskiej, obejmująca wiele mniejszych miejscowości, umożliwia wygodny dostęp do naszych usług, co jest szczególnie istotne dla osób starszych lub tych, które nie korzystają z internetu” – powiedział dyrektor zarządzający FlixBusa w Europie Wschodniej Michał Leman, cytowany w komunikacie.
“Wprowadzenie do naszej oferty biletów popularnego przewoźnika to element realizacji ogłoszonego w sierpniu br. Planu Transformacji. Zakłada on przekształcenie spółki w nowoczesną firmę kuriersko-detaliczno-cyfrową. Jednym z elementów tej zmiany jest zmodernizowanie sieci sprzedaży poprzez wprowadzenie atrakcyjnych dla klienta usług” – dodał prezes Poczty Polskiej Sebastian Mikosz.
Rezerwacji przejazdów FlixBusem można dokonać w wyznaczonych placówkach pocztowych. Po podejściu do okienka oznaczonego logo FlixBusa klient określa cel podróży, datę oraz inne istotne dla niego szczegóły podróży (informacje dotyczące bagażu, liczby pasażerów, preferowanego miejsca itp.), które pracownik obsługi klienta wprowadza do systemu rezerwacji FlixBusa. Wyniki wyszukiwania przekazywane są klientowi wraz z ceną rezerwacji. Po wybraniu przejazdu dokonywana jest w systemie rezerwacja podróży. Płatności można dokonać gotówkowo lub bezgotówkowo. Po opłaceniu potwierdzenie jest automatycznie wysyłane na adres e-mail klienta, na życzenie może też zostać wydrukowane, wyjaśniono w materiale.
Podjęcie współpracy wpisuje się w plany stworzenia z Poczty Polskiej Centrum Obsługi Obywatela, czyli miejsca, gdzie poza skorzystaniem z tradycyjnych usług pocztowych będzie można odebrać paszport, kupić książkę oraz np. bilety komunikacyjne skorzystać z atrakcyjnej oferty usługowo-handlowej, podkreślono także.
Flix to globalny lider traveltech oferujący podróże poprzez usługi FlixBus i FlixTrain. Oferuje swoje usługi w 43 krajach, docierając do ponad 5 500 destynacji.
(ISBnews)