SALESmanago ogłosiło przejęcie globalnej platformi konwersji leadów Leadoo

Warszawa, 25.11.2024 (ISBnews) – SALESmanago ogłosił przejęcie Leadoo, największej platformy konwersji leadów na świecie, podano w komunikacie.

“To strategiczne posunięcie prowadzi do konsolidacji europejskiego rynku narzędzi do automatyzacji marketingu poprzez połączenie ogromnego potencjału Leadoo z naszymi rozwiązaniami CEP. Wspólnie stworzymy wszechstronną, intuicyjną platformę dla firm średniej wielkości. To ważny krok w umacnianiu pozycji lidera w segmencie średnich przedsiębiorstw” – powiedział dyrektor generalny SALESmanago Brian Plackis-Cheng, cytowany w komunikacie.

Fuzja odbywa się w momencie, gdy SALESmanago wkracza w ważny etap prac nad największym w Europie rozwiązaniem do zarządzania zaangażowaniem klientów dla sektora e-commerce. Zintegrowanie technologii firmy z narzędziami Leadoo ma dodatkowo wzbogacić kompleksową platformę Customer Engagement SALESmanago, która powstaje od pewnego czasu, podkreślono w materiale.

“Współpraca z SALESmanago to wyjątkowa dla obu firm okazja do rozwoju i jeszcze lepszego wspierania wspólnej bazy użytkowników. Razem pomożemy naszym obecnym i przyszłym klientom osiągać jeszcze lepsze wyniki w marketingu” – dodał dyrektor generalny Leadoo Fredrik Rönnlund.

Jak zapewniają przedstawiciele obu firm, fuzja przyczyni się do wzmocnienia lojalności i zaangażowania klientów obu platform w całej Europie – SALESmanago, obecne do tej pory na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej, poszerzy swoją działalność o Wielką Brytanię, kraje nordyckie i Beneluks. Są to obszary, na których Leadoo może się pochwalić bardzo silną pozycją. Od teraz platformy będą wspólnie dążyć do osiągnięcia statusu europejskiego lidera w sektorze MarTech.

Leadoo to rozbudowana, globalna platforma konwersji, specjalizująca się w identyfikacji, aktywizacji i przekształcaniu internautów w klientów. Obsługuje ponad tysiąc klientów, a to oznacza, że jest największą na świecie platformą tego typu. Z kolei technologie oferowane przez SALESmanago pozwalają klientom takim jak Victoria’s Secret, iSpot, Komputronik czy 4F osiągnąć średnio dwudziestokrotny zwrot z inwestycji (ROI) i realizację celów w 30 dni.

SALESmanago to wywodzący się z Polski, europejski dostawca usług SaaS oferujący kompleksową platformę do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP), która dostarcza zaawansowane narzędzia marketingowe, szczególnie dla sektora e-commerce. Z jego rozwiązań korzysta ponad 2 tys. średniej wielkości firm z całej Europy. Firma obsługuje ponad 158 mld transakcji klientów miesięcznie.

(ISBnews)