Nauczyciele akademiccy mają dużą świadomość tego, jak sztuczna inteligencja wpływa na samo studiowanie i edukację. Nie ma przed tym ucieczki, każdy nauczyciel powinien się sztucznej inteligencji uczyć i przede wszystkim powinniśmy myśleć o tym jako o narzędziu, niekoniecznie karać studentów za korzystanie z nowoczesnych rozwiązań. Zadałem pytanie ekspertom o to, czy w dobie rozwijającej się sztucznej inteligencji warto pisać prace dyplomowe lub inne, skoro można wygenerować taką w łatwy sposób. Odpowiedź mnie zaskoczyła, ponieważ wciąż warto takie prace studentom zadawać – powiedział Sławomir Szymczak, ekspert Konfederacji Lewiatana w rozmowie z ISBnews.TV podczas 13. Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie. ISBnews było partnerem medialnym wydarzenia.
—————–
rozmawiała: Dominika Ostrowska
video: Borys Skrzyński
—————–
👉👉👉 Więcej informacji w serwisie ISBnews.TV
www.isbnews.tv/
www.linkedin.com/company/14790666/admin/
www.facebook.com/ISBnews-Informac…-547016962005593
twitter.com/AgencjaISB
Szymczak, Konfederacja Lewiatan: Uczelnie wyższe nie nadążają za potrzebami rynku pracy
https://www.youtube.com/v/ob3MmQCYv3M?version=3