Łączne przychody Grupy BoomBit wzrosły o 10,2% m/m do 19,54 mln zł we wrześniu

Warszawa, 04.10.2024 (ISBnews) – Przychody ze sprzedaży Grupy BoomBit wyniosły łącznie 19,54 mln zł w we wrześniu br., co oznacza wzrost o 10,2% m/m, podała spółka. Łączna liczba pobrań gier grupy wyniosła 18,6 mln.

“Grupa BoomBit miała we wrześniu 2024 r. 19,5 mln zł (+10,2% m/m) przychodów, w tym 18,6 mln zł z gier mobilnych i 1 mln zł z projektów blockchain. Wydatki na user acquisition zwiększyły się do 9,8 mln zł (+13,9% m/m), a koszty prowizji platform wyniosły 1,8 mln zł (-2,7% m/m). Grupa miała 18,6 mln pobrań i wypracowała 7,9 mln zł (+9,2% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7 mln zł (+0,8% m/m)” – czytamy w komunikacie.

We wrześniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były “Hunt Royale” (3,4 mln zł przychodów), “Darts Club” (2,6 mln zł) oraz “Downhill Race League” (2 mln zł), podano w materiale.

“We wrześniu poprawiliśmy przychody z gier mobilnych i wypracowaliśmy podobny poziom dochodowości. Dużym wydarzeniem było wydanie 19 września gry ‘Clash of Destiny’, co jednocześnie wiązało się z dużymi nakładami marketingowymi przeznaczonymi na tą premierę. Warto zauważyć, że gra ma znakomitą długoterminową retencję i obserwujemy wysoki udział płacących użytkowników, więc w dłuższym okresie wydatki te zwrócą się nam z nawiązką. Pozytywnie na wyniki ostatniego miesiąca wpłynęły także wyższe przychody z ‘Darts Club’, gdzie w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata również zaczynamy pozyskiwać coraz więcej graczy” – skomentował prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

We wrześniu kilkunastoprocentową dynamikę osiągnęły także gry Hyper-Casual, a najnowsza gra tego typu “Downhill Race League” w samym wrześniu zanotowała ponad 4 mln pobrań i zajmowała bardzo wysokie miejsca w rankingach gier free to play zarówno w USA, jak i innych krajach tzw. Tier 1, dodał.

“W segmencie blockchain, do którego po dekonsolidacji ADC Games zaliczamy już tylko BoomLand, odnotowany wzrost przychodów związany jest głównie z otrzymanym grantem od Immutable, z przeznaczeniem na pokrycie obecnych i przyszłych kosztów gas fee, tj. kosztami procesowania transakcji na blockchainie” – wskazał też prezes.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

(ISBnews)