LPP: Sprzedaż omnichannel wzrosła o 32% r/r w okresie 1 sierpnia – 20 września

Warszawa, 25.09.2024 (ISBnews) – Sprzedaż omnichannel Grupy LPP wzrosła (w walutach stałych) o 32% r/r w okresie 1 sierpnia – 20 września, podała spółka. Prognozy otwarć sklepów w III kwartale (sierpień-październik) wynoszą około 140 nowych salonów, podano także.

“Pozytywny outlook na III kw. 2024:

* Pierwsze kolekcje Jesień/Zima 2024 zostały pozytywnie przyjęte przez klientów/klientki, dzięki czemu sprzedaż omnichannel Grupy w okresie 1 sierpnia – 20 września wzrosła w stosunku do ubiegłego roku o 32% w walutach stałych.

* Pozytywne LFL (+10%), największe wzrosty w House, Sinsay i Reserved.

* Kolekcje sierpień/wrzesień dostosowane do zmieniającej się pogody. W październiku spodziewany wzrost zakupów z segmentu cieplejszej odzieży.

* Prognozy otwarć sklepów w trzecim kwartale wynoszą około 140 nowych salonów, jednocześnie podtrzymane są plany otwarć ok. 700 sklepów dla całego roku 2024″ – czytamy w prezentacji wynikowej.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2023 (luty 2023 – styczeń 2024) spółka miała 17,4 mld zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)