Screen Network z grupy Digital Network przedłużyła umowę brokerską z Polsat Media

Warszawa, 03.07.2024 (ISBnews) – Screen Network, spółka zależna Digital Network, przedłużyła umowę brokerską z Polsat Media na okres kolejnych 3 lat, podał Digital Network.

“Polsat Media jest naszym strategicznym partnerem biznesowym. Efektem wieloletniej współpracy jest m.in. widoczny wzrost świadomości wśród reklamodawców w zakresie przewag konkurencyjnych cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Proponuje nowe możliwości w zakresie zarządzania i kreowania kampanii reklamowych, personalizacji i pomiarów skuteczności reklam oraz technologii retargetingu, czego nie jest w stanie zapewnić tradycyjna reklama outdoorowa. W dużej mierze dzięki temu Digital Out of Home jest dzisiaj najszybciej rozwijającym się segmentem rynku reklamowego w Polsce, a my jako niekwestionowany lider tego rynku, staliśmy się największym beneficjentem wzrostów” – powiedziała prezes Agnieszka Godlewska, cytowana w komunikacie.

Aneks umowy reguluje warunki sprzedaży czasu reklamowego w ogólnokrajowej sieci ekranów cyfrowych (ponad 20 tysięcy) zlokalizowanych w 315 miastach i docierających codziennie do ponad 6,5 mln odbiorców.

Polsat Media to największe biuro reklamy w Polsce zarówno pod względem liczby obsługiwanych klientów, jak i udziałów w rynku reklamowym. Biuro oferuje także kompleksową obsługę produktów nietelewizyjnych, w tym reklamy wideo i display oraz cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej (Polsat Media AdScreen), z której Screen Network korzysta od 2017 roku.

W połowie czerwca Screen Network ogłosił uruchomienie drugiego wielkoformatowego ekranu w Katowicach nad głównym wejściem do Galerii Katowickiej. Ekran ma 153 m2 i każdego dnia generuje ponad 90 tys. kontaktów. W maju Screen Network uruchomił również Super Screen w łódzkiej Manufakturze, przypomniano.

Digital Network to notowana na GPW spółka holdingowa działająca na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home). Za pośrednictwem spółki zależnej Screen Network zarządza siecią ponad 20 tys. ekranów reklamowych zlokalizowanych w całej Polsce. Cyfrowe nośniki znajdują się w centralnych punktach największych miast, na dworcach kolejowych, lotniskach, a także w galeriach handlowych, pocztach oraz siłowniach w całej Polsce. Zdywersyfikowana sieć ekranów zapewnia ogólnopolskie zasięgi reklamowe oraz dotarcie realizowanych kampanii do ponad 6,5 mln konsumentów dziennie.

(ISBnews)