InPost: 94% osób robiących e-zakupy wybiera Paczkomat jako formę dostawy

Warszawa, 26.06.2024 (ISBnews) – Paczkomat InPost jako formę dostawy wybiera 94% polskich internautów robiących zakupy online, a 85% – jako formę wysyłki, podał InPost, powołując się na badania Kantar. InPost jest też najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał 98% wskazań. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat InPost – wskaźnik NPS – osiągnął poziom 80 punktów.

Badani wskazują, że InPost używa nowoczesnych rozwiązań internetowych i mobilnych (80%), a także dostarcza przesyłki na czas (79%). Co więcej, 77% internautów deklaruje, że lubi markę InPost, a 76% uznaje ją za markę odnoszącą sukcesy na rynku. Ponadto 82% badanych uznaje Paczkomat InPost za najbardziej ekologiczny sposób dostaw, podano.

“InPost dzięki codziennej ciężkiej pracy oraz zaangażowaniu pracowników i współpracowników od wielu lat otrzymuje najwyższe oceny użytkowników, zarówno jeśli chodzi o nasze usługi, jak i ocenę marki. Bardzo dziękujemy za te oceny. Tak wysoki procent pozytywnych wskazań zobowiązuje nas do nieustannych wysiłków, aby podwyższać jakość naszych usług oraz wprowadzać nowe rozwiązania. Mogę odpowiedzialnie powiedzieć, że opinie naszych klientów potwierdzają, że nasz model biznesowy się sprawdza, a klienci wybierając InPost, otrzymują najlepszą ofertę na rynku. Najbardziej cieszy mnie, że aż 94% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat InPost, a 77% badanych deklaruje, że po prostu lubi markę InPost – to nasz wielki sukces!” – skomentował prezes Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.

InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.

(ISBnews)