Strategia Grupy Fabrity zakłada uruchomienie programu motywacyjnego od 2025 roku

Warszawa, 11.06.2024 (ISBnews) – Strategia Grupy Fabrity Holding na lata 2024-2026 zakłada uruchomienie od 2025 r. programu motywacyjnego dla kluczowych menedżerów i pracowników (ESOP), podała spółka. Łączna liczba akcji zaoferowanych poszczególnym osobom uprawnionym ma odpowiadać około 3% akcji w kapitale zakładowym.

“Wsparciem realizacji celów finansowych ma być program motywacyjny dla kluczowych menedżerów i pracowników (ESOP), realizowany po zakończeniu możliwego procesu połączenia spółki Fabrity Holding i zależnej spółki Fabrity – przewidywane uruchomienie od roku 2025. Łączna liczba akcji zaoferowanych poszczególnym osobom uprawnionym ma odpowiadać około 3% akcji w kapitale zakładowym Fabrity Holding” – czytamy w komunikacie.

Program będzie skierowany do kluczowych pracowników i menedżerów, mających wpływ na realizację celów strategicznych, wskazano także.

Kluczowe założenia strategii Grupy Fabrity Holding na lata 2024-2026 to m.in. dynamika przychodów (CAGR) na poziomie 12-20% w okresie 2024-2026 (w zależności od powodzenia projektów M&A) oraz rentowność EBIT w wysokości 10-12,5%. Zakłada ona koncentrację na dwóch motorach wzrostu: wzroście organicznym i akwizycjach.

Grupa Fabrity (do sierpnia 2023 roku Grupa K2) dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi z obszarów software engineering, jak również usługi transformacji cyfrowej. Grupa zawiera spółkę holdingową oraz trzy jednostki biznesowe. Spółka jest notowana na GPW od 2008 r.

(ISBnews)