PrimeBit Games ocenia, że ‘Legends of Elysium’ może trafić na Steam i Epic w br. – wywiad

SEG 2025

Warszawa, 04.06.2024 (ISBnews/ ISBtech) – PrimeBit Games ocenia, że gra “Legends of Elysium” może trafić na Steam i Epic Games jeszcze w tym roku, a ponadto rozważana jest opcja mobilną gry, poinformowała ISBtech prezes Sandra Iskierka. Spółka pracuje także nad własną marką gamingową, która ma docelowo stać się “prestiżowa i rozpoznawalna na światowych rynkach”.

“Jako twórcy uważamy, że jest to wysoce prawdopodobne, iż gra ‘Legends of Elysium’ w 2024 pojawi się na platformach Steam Games & Epic Games. Natomiast wspólnie z klientem rozważamy opcję wytworzenia gry na wersję mobile” – powiedziała ISBtech Iskierka.

“Legends of Elysium” to darmowa gra karciana oparta na modelu P2E (Play-To-Earn), która pozwala graczom zarabiać tokeny LOE poprzez wykonywanie różnych zadań i uczestnictwo w rozgrywkach. Dzięki oparciu o stabilną sieć Polygon gra zapewnia niezawodność i płynność działania. Choć projekt jest jeszcze w fazie beta, już teraz przyciąga uwagę zarówno graczy, jak i inwestorów, wskazała prezes.

Dodała, że PrimeBit Games jako deweloper tej gry posiada pewną część jej tokenów, które może sprzedać wedle uznania.

“W kolejnych produkcjach chcielibyśmy jako twórcy posiadać większe wynagrodzenie w tej formie. Widzimy w tym ogromny potencjał, zwłaszcza w kontekście debiutów tokenów na giełdach (takich jak Bitget, Gate, Mexc, Uniswap oraz Bitpanda). Poza tym spółka ma w planie nowe produkcje z użyciem tokenów. Obecnie rozważamy różne opcje” – wskazała Iskierka.

 Spółka chce zbudować “prestiżową markę gamingową, rozpoznawalną na światowych rynkach”.

“Bardzo dużo dzieje się w tym obszarze. Nasze produkcje są kupowane obecnie niemal w każdym zakątku świata, co prawda nie na dużą skalę, ale każdy produkt przybliża nas do coraz większej rozpoznawalności. Jesteśmy stosunkowo małą spółką, nadal walczymy z budżetami, ale liczymy na sukces jednej z produkcji, dbając również o zlecenia, które zapewniają nam finansowanie produkcji własnych. Po ostatnim sukcesie gry ‘Legend Of Elysium’ jesteśmy dostrzegani jako spółka, która produkuje wysokiej jakości gry z użyciem tokenów dostępnych na giełdach. Sam obrót dzienny przez ostatni tydzień wynosił ok. 2 mln USD przy sporych ruchach. Jest to w pewnym sensie sukces jakiego się nie spodziewaliśmy” – powiedziała prezes.

Obecnie spółka poinformowała o planowanym podniesieniu kapitału zakładowego w drodze emisji, gdzie będzie pozyskiwać 2 mln zł na dalszy rozwój, po zatwierdzeniu przez walne zgromadzenie. 

 W obszarze produkcji gier na zamówienie, trwają prace nad modelem biznesowym “Blok Ekipa Ustawka” – projekcie na zlecenie dla Impact Games.

“Klient chce na bazie innych IP znanych gier zrobić wiele kolejnych produkcji. ‘Ustawka’ była jednym z testów. Co do gier reklamowych Mobile ADS, to wypracowane zostały szablony i oferta, jaką teraz kierujemy do klientów. Prosty produkt typu gra w formie reklamy, którą można wyświetlać w wielu miejscach. W przeszłości robiliśmy takie reklamy dla: Carslsberga, Kinder Duplo, Lodów Koral i innych firm” – wymieniła Iskierka. 

Pozyskiwanie kolejnych zewnętrznych projektów “cały czas jest na podobnym poziomie”, stwierdziła prezes.

“Co chwila wyceniamy nowe projekty i konsultujemy je z klientami. Nauczyliśmy się być cierpliwym co do nowych tematów. Ciekawą kwestią w gamedev są teraz tematy związane z połączeniem krypto walut, VR jako symulatory szkoleniowe. Dodatkowo, firma, chcąc podążać za trendami, wprowadziła obszerne zmiany związane ze stosowaniem AI. Wykorzystujemy je np. do tłumaczenia wideo oraz poprawek graficzno-wizualnych, jak np. ruch ust. Można też stosować szybkie prototypowanie produktów z użyciem AI (generowanie na podstawie opisu i przykładów). W ubiegłym roku byliśmy współorganizatorem hackathonu związanego z zastosowaniem AI w grach i dzięki temu zobaczyliśmy przekrojowo możliwości, jakie daje nowa generacja narzędzi AI, teraz już wdrożyliśmy u siebie wiele tego typu rozwiązań i jesteśmy w stanie tworzyć gry o 30% szybciej i taniej niż dawniej” – zaznaczyła prezes.

Dodała ponadto, że platforma primebitstore systematycznie pozyskuje nowych graczy.

“Jest to dla nas spora baza użytkowników, którzy dostają informacje o wyprzedażach. Sprzedaż nie jest duża, ale jednak zawsze zostanie więcej z każdej kopii, bo nie ma prowizji pośredników typu 30%. Aby jednak systematycznie rozwijać platformę trzeba większego finansowania” – podsumowała Iskierka.

PrimeBit Games to notowany na NewConnect deweloper gier.

Sebastian Gawłowski

(ISBnews/ ISBtech)