Vivid Games: Gra ‘Real Boxing 3’ trafiła do technicznego soft-launchu pod koniec kwietnia

Warszawa, 10.05.2024 (ISBnews) – Obok rozwoju projektów z obecnego portfolio, Vivid Games pozostaje skupione na pracy nad grą “Real Boxing 3”, która pod koniec kwietnia trafił do technicznego soft-launchu, podała spółka. Vivid Games podało też, że po 4 miesiącach br. spodziewa się 0,41 mln zł straty netto i 0,55 mln zł zysku EBITDA.

“Mimo wymagających warunków na rynku UA, nasze zespoły projektowe nie składają broni i skupiają się na efektywnych kampaniach oraz wzmocnieniu zaangażowania użytkowników. Poczyniliśmy też optymalizacje kosztowe, które będą odczuwalne już w maju. Obok aktualizacji w ‘Real Boxing 2’, prowadzimy update’y i optymalizacje także w mniejszych projektach, w tym przede wszystkim Knight Fights 2 i Gravity Rider” – powiedział CEO Piotr Gamracy, cytowany w komunikacie.

“W kwietniu osiągnęliśmy też kolejny kamień milowy w ‘Real Boxing 3’. Gra trafiła do technicznego soft-launch na platformie Android. Obecnie analizujemy wyniki. Kluczowe było dla nas sprawdzenie tego jak w rzeczywistości funkcjonuje multiplayer. Jesteśmy zadowoleni z rezultatów. Użytkownicy nie mieli problemów z połączeniem czy płynnością rozgrywki. Gra spełnia też inne techniczne założenia, na których nam zależało. Po weryfikacji wyników przyjdzie czas na aktualizację roadmapy projektowej, uwzględniającej ewentualne zmiany w warstwie gameplay” – dodał CEO.

Spółka podała, że jej przychody ze sprzedaży za kwiecień 2024 roku spodziewane są na poziomie 1,12 mln zł. Wynik brutto na poziomie -0,10 mln zł, wynik netto na poziomie -0,10 mln zł.

“Narastająco za pierwsze cztery miesiące 2024 roku emitent spodziewa się następujących wyników: przychody ze sprzedaży na poziomie 5,01 mln zł, wynik brutto na poziomie -0,41 mln zł, wynik netto na poziomie -0,41 mln zł i EBITDA na poziomie 0,55 mln zł” – czytamy w komunikacie.

Stan środków pieniężnych na rachunkach bankowych spółki na koniec kwietnia 2024 wynosił 0,54 mln zł, podano także.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit “Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

(ISBnews)