Ten Square Games chce ‘powalczyć’ o lepsze wyniki i nowe grupy odbiorców w 2024 r.

Warszawa, 26.03.2024 (ISBnews) – Ten Square Games (TSG) chce w tym roku pracować nad lepszymi wynikami i pozyskaniem nowych grup odbiorców, poinformował prezes Andrzej Ilczuk. Spółka chce podać więcej informacji na ten temat w maju.

“W tym momencie możemy skupić się na budowaniu przewag konkurencyjnych, bardziej niż na restrukturyzacji, jak dotychczas. W całym 2024 skupimy się na pracy nad lepszymi wynikami. Chcemy o to mocno powalczyć, bazując na know-how, które pozyskaliśmy w ub.r. Chcemy powalczyć o nowe grupy odbiorców. Więcej powiemy o tym w maju” – powiedział Ilczuk podczas konferencji prasowej.

Grupa Ten Square Games jest producentem gier mobilnych w modelu free-to-play. W portfolio grupy znajdują się m.in. “Fishing Clash” – jeden z najpopularniejszych na świecie symulatorów wędkarstwa 3D, “Hunting Clash” – realistyczny symulator polowania, a także “Airline Commander” – jeden z najbardziej rozpoznawalnych symulator lotów. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.

(ISBnews)