Klarna rozpoczęła współpracę z operatorem płatności internetowych PayU

Warszawa, 22.02.2024 (ISBnews) – Klarna rozpoczęła współpracę z operatorem płatności internetowych PayU, podały spółki we wspólnym komunikacie. Początkowo partnerstwo między fintechami obejmie polski rynek, w dalszej perspektywie planowane jest rozszerzenie współpracy na inne rynki Europy Środkowo-Wschodniej

“Płatności odroczone to nie metoda płatności, to nowy wymiar zakupów, w których kupujący na pierwszym miejscu stawiają wygodę. Klarna rozumie potrzeby nowoczesnych e-konsumentów w tym zakresie i na nie odpowiada. Partnerstwo, które nawiązaliśmy ze szwedzkim dostawcą usług BNPL, to bardzo dobre uzupełnienie naszej dotychczasowej oferty płatności odroczonych, szczególnie dla merchantów, którzy myślą o międzynarodowej ekspansji i poszukują rozwiązań znanych na wielu rynkach” – powiedział head of credit business development EMEA, PayU GPO Tomasz Żołnierz, cytowany w komunikacie.

Współpracujący z PayU właściciele sklepów internetowych będą mogli zaoferować swoim klientom nowe, elastyczne metody płatności, sami natomiast zyskają wsparcie w rozwoju oraz ekspansji zagranicznej – partnerstwo PayU z Klarną w przyszłości obejmie bowiem również kolejne rynki CEE, podkreślono.

“Nawiązanie współpracy z PayU, wiodącym dostawcą usług płatniczych w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), to dla nas przełomowy moment i ogłaszamy to z wielką radością. Dla szerokiej sieci przedsiębiorstw i właścicieli sklepów, którzy już są związani z PayU, integracja z systemem Klarny nigdy nie była prostsza. Globalnie Klarna jest liderem rynku BNPL, ale lokalnie niezwykle ważne jest wsparcie takich właśnie partnerów, jak PayU. To dla nas bardzo ważny krok w rozwoju nie tylko w Polsce, ale w całym, rozległym regionie CEE” – dodał head of Klarna Poland Łukasz Dwulit.

Klarna to globalny bank detaliczny oraz dostawca płatności i usług zakupowych.

PayU to jeden z największych dostawców usług płatniczych dla e-biznesów na świecie, procesuje transakcje na 50+ najdynamiczniej rozwijających się rynkach e-commerce i oferuje 400+ zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych metod płatności.

(ISBnews)