Dealz ma już 300 sklepów w Polsce

Otwarcie 300. sklepu Dealz w Polsce

Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, otworzyła w Bytomiu swój 300. sklep w Polsce. Uruchomienie placówki realizuje plany rozwoju sieci założone na ten rok. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów międzynarodowych marek w niskich cenach.

Jubileuszowy sklep Dealz, o powierzchni 500 mkw., otwarto w Centrum Stary Stadion przy ul. Narutowicza 11c w Bytomiu. Różnorodny asortyment sklepu obejmuje ponad 3000 produktów w atrakcyjnych cenach, włączając w to artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt. Ofertę uzupełniają produkty świąteczne z oferty sezonowej, wśród których można znaleźć m.in. ozdoby świąteczne, propozycje prezentowe, jak i bożonarodzeniowe słodycze z całego świata.

Od lutego 2018 roku, kiedy to rozpoczął działalność pierwszy sklep w Swarzędzu, przez setną placówkę w Olsztynie, aż po dwusetny obiekt otwarty w marcu bieżącego roku w Kłodzku, Dealz zwiększa swoją obecność w Polsce, działając już w ponad 200 miastach. Nowy sklep w Bytomiu to zarazem trzeci punkt sieci w tym mieście.

„Otwarcie 300. sklepu Dealz w Polsce napawa nas ogromną dumą. To świadectwo ogromnego zaufania Klientów do naszej marki, a także wspaniałe zwieńczenie ciężkiej pracy naszych pracowników, którzy są sercem Dealz i każdego dnia z dużą pasją budują naszą markę. To dzięki nim Dealz może się rozwijać i zwiększać swoją popularność. Dynamiczna ekspansja od ponad pięciu lat, kiedy to przywitaliśmy pierwszych Klientów w sklepie w Swarzędzu, aż po dzisiejsze otwarcie w Bytomiu, odzwierciedla nasze nieustanne zaangażowanie w dostarczanie różnorodności i jakości w każdym z miejsc, w którym się pojawiamy. Wzmacniamy naszą obecność zarówno w Bytomiu, ale i w całej Polsce. Chcemy być bliżej Klientów, zarówno w dużych miastach, jak i w małych miejscowościach, aby ułatwiać im dostęp do markowych produktów w niskich cenach” – komentuje Marcin Langowski, CEO w Dealz Poland.

Sieć z uwagą podchodzi do komponowania swojej oferty produktowej, na którą składają się artykuły międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sklepach, w niskich cenach. Dąży do tego, aby być trendsetterem zagranicznych marek na polskim rynku.Dział handlowy Dealz przeczesuje różne kraje, by móc zaoferować klientom produkty, z którymi spotkali się w czasie pobytu np. w Hiszpanii czy we Włoszech.Oferta jest także urozmaicana o nowości w różnych kategoriach.

„Ta wyjątkowa kombinacja międzynarodowych marek, unikatowej oferty i niskich cen stanowi kluczowe elementy, które wyróżniają Dealz na tle konkurencji i czynią nasz format sklepów niepowtarzalnym, przyciągając klientów, którzy chętnie i regularnie wracają po więcej” – dodał Langowski.