Big Cheese Studio ustaliło premierę gry ‘Cooking Simulator’ w Chinach na 25 lipca br.

Warszawa, 21.07.2023 (ISBnews) – Big Cheese Studio ustaliło datę premiery gry “Cooking Simulator” na rynku chińskim na 25 lipca 2023 roku, podała spółka. Cena gry została ustalona na 128 juanów chińskich czyli ok 70 zł.

“To duma debiutować z autorskim projektem na największym rynku gier wideo, zwłaszcza w roli prekursora. To dla nas wielkie wyróżnienie. Chiny to rynek bardzo atrakcyjny, ale i wymagający, gdzie proces certyfikacji jest złożony. Jesteśmy podekscytowani, że już w przyszłym tygodniu nasz produkt doczeka się wielkiej premiery na Steam China i będzie miał szansę trafić do tak licznej grupy nowych odbiorców. Mamy duże oczekiwania wobec obecności gry w Państwie Środka. Znając preferencje chińskich graczy, mamy sporą nadzieję, że uda nam się zdobyć ich zainteresowanie, o czym już może świadczyć obecność gry na TOP Wishlist. Gra będzie sprzedawana w cenie 128 juanów, czyli ok. 70 zł, w pierwszych dniach otrzymamy widoczność oraz zaproponujemy promocje 20% dla nowych graczy. Dzięki partnerom będziemy obecni na China Joy na dwóch stoiskach razem z Silk Road oraz na oficjalnym stanowisku Steam China” – powiedział prezes Łukasz Dębski, cytowany w komunikacie.

Big Cheese Studio to działający od 2018 roku producent i wydawca gier wideo z Łodzi. Większościowym akcjonariuszem Big Cheese Studio jest PlayWay. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.

(ISBnews)