Powtarzalne miesięczne przychody Brand24 wzrosły o 22% r/r do 2,11 mln zł na koniec II kw.

Warszawa, 14.07.2023 (ISBnews) – Powtarzalne miesięczne przychody (MRR) Brand24 wzrosły o 22% r/r do 2,11 mln zł na koniec II kw. 2023 r., podała spółka. Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego (ARPU) na koniec II kw. br. wyniósł 550 zł (128 USD)., co oznacza wzrost o 98 zł (22%) r/r, natomiast średni przychód operacyjny przypadający na nowego użytkownika subskrypcyjnego tj. użytkownika pozyskanego w II kw. br. wyniósł 658 zł (154 USD).

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect.