Big Cheese Studio rozpocznie sprzedaż w Chinach, kampanie marketingowe nowych gier -wywiad

Warszawa, 10.03.2023 (ISBnews/ ISBtech) – Big Cheese Studio w najbliższym czasie rozpocznie sprzedaż gry Cooking Simulator na rynku chińskim i zapowiada także nadchodzący start kampanii marketingowych “Cooking Simulator 2”, “Pizza Empire” i trzeciego – niezapowiedzianego jeszcze tytułu, poinformował ISBtech CFO spółki Jakub Rafał.

“W najbliższym czasie rozpoczniemy sprzedaż ‘Cooking Simulator’ na rynku chińskim. Zapowiadamy także nadchodzący start kampanii marketingowych ‘Cooking Simulator 2’, ‘Pizza Empire’ i trzeciego – niezapowiedzianego jeszcze tytułu” – powiedział ISBtech Rafał.

Podkreślił, że spółka posiada “najlepszą grę na świecie” w tematyce gotowania – “Cooking Simulator”.

“Nie mamy konkurencji na Steam, jeśli chodzi o tematykę gier o gotowaniu. Dodatkowo zdobyliśmy nagrodę za najlepszą grę roku Steam VR. W grudniu otrzymaliśmy certyfikację na naszą grę bezpośrednio na rynek chiński, a trzeba przypomnieć, że od ponad dwóch lat Chińczycy otworzyli się pierwszy raz, dając zgodę na sprzedaż bezpośrednio nielicznym grom. Wynikają  z tego dodatkowe potencjały – na każdej z platform mamy długi ogon sprzedaży” – wskazał CFO spółki.

Oczekuje, że wydając drugą część swojego hitu, bardziej rozbudowaną oraz zawierającą coop – multiplayer, Big Cheese Studio będzie w stanie przeskalować wyniki.

“Ogon sprzedażowy będzie dużo grubszy niż ten obecny i jednocześnie równie długi. Jednocześnie pracujemy nad Pizza Empire – gra będzie cross promowana z ‘Cooking Simulator’ oraz nad trzecim niezapowiedzianym tytułem” – dodał Rafał.

Big Cheese Studio to działający od 2018 roku producent i wydawca gier wideo z Łodzi. Większościowym akcjonariuszem Big Cheese Studio jest PlayWay. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.

SEbastian Gawłowski

(ISBnews/ ISBtech)