Carrefour stawia na polskie produkty premium

Carrefour rozszerza ofertę w segmencie premium o linię tradycyjnych produktów i klasycznych dań kuchni polskiej od lokalnych, polskich producentów oraz wprowadza przed Świętami nową markę na wyłączność, Polska Gościna. W kryzysie produkty marek własnych i marek na wyłączność biją rekordy popularności. Polacy przekonali się do nich, bo przy podobnej jakości co produkty znanych marek, oferują cenę niższą nawet o 30%.

Sieć podaje, że wprowadzenie nowej marki na wyłączność to odpowiedź Carrefour na zmiany w zwyczajach zakupowych Polaków, którzy poszukują oszczędności na zakupach, ale nie chcą rezygnować z produktów najwyższej jakości. Carrefour dostrzegając te trendy rozbudowuje swoją ofertę już blisko 4000 marek własnych o nową linię premium, skierowaną do smakoszy dań tradycyjnej kuchni polskiej. Polska Gościna to marka, która dostępna jest wyłącznie w sklepach tej sieci.

– Dziś konsumenci muszą mieć pewność co kupują – czy skład spożywanych przez nich produktów jest bezpieczny, chcą wiedzieć przez kogo zostały wytworzone. Dlatego wprowadzając na półki sklepów Carrefour produkty marki Polska Gościna tak mocno postawiliśmy na ich wysoką jakość i regionalne pochodzenie, które gwarantują sprawdzeni, lokalni przedsiębiorcy. Dobrze wiemy też, że ciesząc się produktami wysokiej jakości nie chcemy za nie przepłacać. Polska Gościna to wysokiej jakości, tradycyjne polskie produkty dostępne w przystępnych cenach, które zadowolą podniebienie miłośników polskich smaków, jak i tych, którzy jeszcze ich nie znają –  mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet, manager w Carrefour Polska odpowiedzialna m.in. za marki własne.

– Marka Polska Gościna stanowi także rozwinięcie konceptu kuchni świata marek na wyłączność, w ramach którego klienci znajdą w sklepach Carrefour produkty typowe dla kuchni francuskiej Reflets de France,  włoskiej Terra d’Italia czy beligijskiej Les Belges – dodaje Zaręba-Tremelet.

Wszystkie produkty Polskiej Gościny zostały wyprodukowane w Polsce przez lokalnych producentów, korzystających z tradycyjnych, regionalnych przepisów. Artykuły wyróżniają się prostym składem – do ich wytworzenia używane są przede wszystkim składniki pochodzenia naturalnego, a wykorzystanie dodatkowych substancji ograniczone jest do minimum.

Polska Gościna oferuje ponad 30 produktów, a wśród nich wędliny i kiełbasy, różnego rodzaju sery: korycińskie, smażone, z Zakopanego, a także ciasta takie jak makowiec, piernik czy sękacz. Oferta obejmuje także miody, soki w szklanych butelkach czy warzywa konserwowe.


Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych.