Enel-Med zaczyna rozpychać się na rynku usług stomatologicznych

Materiały prasowe

Spółka rozszerzyła swoje portfolio o klinikę stomatologiczną Dental Nobile Clinic w Piasecznie. Ambicje są jednak znacznie większe. Firma planuje kolejne inwestycje w tym obszarze i aktywnie poszukuje partnerów w największych polskich miastach

– Nasza spółka stawia na zrównoważony rozwój z wykorzystaniem wszystkich skutecznych instrumentów rynkowych. Strategia Grupy uwzględnia silny obecnie trend konsolidacji prywatnych usług medycznych, a firma ma odpowiednią bazę i know-how, aby stać się konsolidatorem w obszarze stomatologii. Łącząc akwizycję z projektami typu green field planujemy w ciągu dwóch lat znacząco zwiększyć liczbę gabinetów stomatologicznych w całym kraju. Stomatologia zajmuje w naszej firmie miejsce szczególne, dlatego szukamy podmiotów o wysokiej renomie i ekspertyzie. Akwizycja Dental Nobile Clinic to pierwszy i ważny krok w kierunku rozwoju sieci specjalistycznych i ultranowoczesnych klinik stomatologicznych w całej Polsce –mówi Jacek Rozwadowski, prezes Centrum Medycznego Enel-Med.

– Łącząc siły z marką Enel-Med stajemy się częścią bogatej historii firmy oraz ogólnopolskiej społeczności ekspertów stomatologii, a równocześnie wnosimy wieloletnie doświadczenie i know-how naszych specjalistów w pracy na bardzo wymagającym rynku lokalnym –podkreśla dr Ewa Piesiewicz z Dental Nobile Clinic.

Obecnie Grupa Enel-Med posiada ponad 20 placówek stomatologicznych w całej Polsce. Jak zapowiadają jej właściciele: „dalszy rozwój sieci placówek jest jedynie kwestią czasu”.

– Konkurencyjny rynek usług medycznych i oczekiwania pacjentów motywują nas do dążenia do ciągłego doskonalenia naszej oferty. Zależy nam nie tylko na najwyższej jakości obsługi klienta, ale również na zwiększaniu dostępności do specjalistów w różnych częściach Polski. Dlatego już dziś przyglądamy się możliwościom dalszych inwestycji we Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Katowicach i Warszawie –zapewnia Jacek Rozwadowski.

Enel-Med zanotował w 2021 r. 10% wzrost sprzedaży w stosunku do roku poprzedniego, osiągając przychody na poziomie 441,1 mln zł. Grupa skupiła się głównie na rozwoju usług typu fee for service, co zaowocowało aż 29% wzrostem sprzedaży w tym segmencie. Przeprowadziła również emisję akcji, z której pozyskane środki w wysokości ok. 80 mln zł planuje przeznaczyć na szereg akwizycji w obszarze stomatologii, medycyny estetycznej, a także przychodni systemu opieki abonamentowej Enel-Care.